Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Μετακομίζουμε

Αγαπητοί αναγνώστες,

νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σας ανακοινώσω κάτι το οποίο θα έχετε καταλάβει ήδη: Το blog αυτό έκλεισε τον κύκλο του, δεν νιώθω ότι μπορώ να γράψω, ότι μπορώ να παράγω κάτι δημιουργικό (δε μου βγαίνει). Ωστόσο μετά από πολλές αλλαγές, είμαι σε ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι από εδώ και πέρα θα γράφω μαζί με την κολλητή μου τη  raven ( τώρα συμπληρώνει τα χαρτιά υιοθεσίας μου)  εδω  ---> http://buildagodandthenwetalk.blogspot.gr
σιγά σιγά θα σας πω τα πολλά και διάφορα που έχουν μεσολαβήσει από τις τελευταίες φορές που έγραψα
Σαν επίλογο για αυ΄το το blog, θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη για το ότι δεν απαντούσα σε σχόλια, δεν έκανα την παρουσία μου αισθητή γενικότερα αλλά πολλά πράγματα συνετέλεσαν στο να μην έχω το κουράγιο/διάθεση

Ειδική αναφορά στην Αθηνά η οποία είναι το πρόσωπο που μου έλειψε πιο πολύ από όλους και που το μαγικό της τηλεφώνημα μέσα στο Πάσχα με συνέφερε από αυτό το λήθαργο :)

37 σχόλια:

  1. Ε ναι, είναι γνωστό σε όλο το Πανελλήνιο ότι τα τηλεφωνήματά μου έχουν μαγικά αποτελέσματα!

    Κι εσύ μου έχεις λείψει από την βλογογειτονιά! Και χαίρομαι που κάνεις την κίνηση και μετακομίζεις με την Raven και θα "συγκατοικήσετε"!
    Θα περάσω από το καινούργιο στέκι το βραδάκι, διότι τώρα έχω κάτι ανειλημμένες υποχρεώσεις!

    Φιλιά!

    ΥΓ. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια τα οποία και με συγκίνησαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!
    Δεν το βάζουμε κάτω!!!
    Καλή αρχή στο άλλο μπλόγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καλη αρχη στο νεο μπλοκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 6dc41842bcaeb9b90d98022679d20c0b
    website kurma
    website kurma
    sms onay

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Thank you for your explanation, very good content. 1ac6e47f9ccc7a9720abe61936d17d3c
    define dedektörü

    ΑπάντησηΔιαγραφή