Κυριακή, 6 Νοεμβρίου 2011

Μουσική-Τυχερό αστέρι

Μια από τις λίγες φορές που η Μόνικα τραγούδησε ελληνικό στίχο(εδώ μάλιστα και η πρώτη).Ένα φοβερά ευαίσθητο τραγούδι του Κωνσταντίνου Βήτα.
Επιτέλους και ένα νέο πρόσωπο της μουσικής που νιώθει αυτό που κάνει.Μακάρι να συνεχίσει έτσι
κλείνω με την περιγραφή του χρήστη που το ανέβασε
ανοίξτε τα αυτιά σας και το μυαλό σας. 
υπάρχει μουσική και πιο πέρα απο το "ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ".
enjoy!!

22 σχόλια:

  1. αχ αχ!!! Καλημέρα! Το πρώτο της ελληνικό! Μάλιστα! Πολύ καλό!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν θα σχολιάσω τα προβλήματα στην φωνή ούτε στα ελληνικά της γιατί το τραγούδι είναι υπέροχο :)
    Αλήθεια το "Όπως πρέπει" τι είναι τραγούδι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περσέα μου καλημέρα!
    Το τραγούδι εξαιρετικό αλλά τη Μόνικα δεν την θεωρώ εξαιρετική τραγουδίστρια. Βασικά δεν τη θεωρώ καθόλου τραγουδίστρια. Τουλάχιστον για τα δικά μου αυτιά. Θα την προτιμούσα μόνο να γράφει και να συνθέτει. Εκεί το έχει το θέμα η κοπέλα.

    Σου χρωστάω και μια απάντηση από το προηγούμενο ποστ σου. Μου αρέσει η φωνή της Kelly Clarkson και το συγκεκριμένο κομμάτι ακούγεται συχνά πυκνά από άλλους παραγωγού του Ανατολικού που παίζουν πιο mainstream πράγματα.
    Φιλάκια!


    mahler76
    Κουμπάρε καλημέρα! Νομίζω ότι ο Περσέας εννοεί το τραγούδι "Όπως Πρέπει" από κάποιον Στίγμα Νεολαίος. Χιπχοπάδικο θαρρώ είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι απίστευτα κακό, εκτός τόπου και χρόνου η φωνή της σε σχέση με τον τόνο και τη μελωδία...τα δε ελληνικά χειρότερα και απο το Σημίτη...
    Το τραγούδι είναι υπέροχο, αλλά όχι να το ακούμε και κακοποιημένο.
    Ήμαρτον.
    Την Καλησπέρα μου Περσέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λυπάμαι που δεν είστε σε θέση να αντιληφθείτε το νόημα αυτής της ετέλεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λοιπόν η μόνικα έχει μια χαρά φωνή και την έχω ακούσει και σε άλλα τραγούδια στο youtube και ξέρει να βάζει τη φωνή της σε σωστές νότες
    Στο συγκεκριμένο κομμάτι η Μόνικα σκόπιμα παραβλέπει να 'χτυπήσει' τις σωστές νότες προκειμένου να αποδώσει συναίσθημα σε ένα παιχνίδι των στίχων.Είναι εναλλακτικός τρόπος για την εκτέλεση τραγουδιού πιο θεατρικός και παραστατικός.
    Παιδιά ας μη στεκόμαστε σε συντηρητικές ιδέες της μουσικής
    Τέλος προσθέτω σε μια εποχή που μεγάλο μέρος της Ελλάδας είναι συναισθηματικά ανάπηρη η Μόνικα τραγουδάει για την καρδιά της ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ουτε εμενα μου αρέσει....

    δε ξερω...κατι με χαλάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλησπέρα σε όλους παρεπιμπτόντως

    coula γούστα είναι αλλά αυτό δεν κάνει τη μόνικα κατώτερη σαν τραγουδίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περσέα, αυτός δεν είναι εναλλακτικός τρόπος προσέγγισης ενός αριστουργήματος, είναι απλά κακοποίηση. Η θεατρικότητα και η παραστατικότητα σαφώς και δεν υπάρχει καθώς είναι έννοιες εικόνων που δε μπορούμε να τις κρίνουμε αμα δε τις δούμε ζωντανά, αλλά ακόμα και νοητά δεν μπορούν να σχηματιστούν γιατί απλά είναι κακή στο αυτί, όταν το ακούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πχ για αυτό χρειάζεται για να καταλάβεις την παραστατικότητα να δεις βίντεο τη μελίνα να τραγουδάει?
    Σου θυμίζω ότι στο αρχαίο ελληνικό θέατρο φορούσαν μάσκες δηλαδή δεν είχες εικόνα μορφασμών και άλλων αλλαγών στην έκφραση ό,τι γινόταν γινόταν κυρίως με την αλλαγή στον τόνο της φωνής
    Τώρα για να συγκεκριμενοποιώ στο τραγούδι αυτό θα προσέξεις ότι δίνεται έμφαση σε ορισμένα σύμφωνα(βλέπε μ που δε λέει ολόκληρη συλλαβή για να το τονίσει).Επίσης σε ορισμένες λέξεις όπως με έριξε,η πρώτη βροχή αλλάζει σκόπιμα τη φωνή της.Τώρα όσο για την προφορά της μπορεί να είναι αυτή αλλά τη θεωρώ αμελητέο πρόβλημα όταν τραγουδιστές με άρτια φωνή και άριστη προφορά συνηθίζουν να μας κατακρεουργούν τα αυτιά

    και επαναλαμβάνω:δικαίωμά σου να βάζεις σαν προτεραιότητά σου την τεχνική αρτιότητα σε μία εκτέλεση αυτό όμως δε σημαίνει ότι κλίμακά σου/μου/του είναι και αντικειμενικό κριτήριο για την τέχνη
    Και εδώ θα προσθέσω ότι στον ρομαντισμό κυριάρχησε το αντιαισθητικό και το αντισυμβατικό οπότε το ζήτημα περί αισθητικής μεταβιβάζεται σε άλλο επίπεδο ,στο επίπεδο δηλαδή τι έχει να μας πει,να μας μεταδώσει ο εκάστοτε άνθρωπος(δίδαγμα,πάθος,ομορφιά,τρυφερότητα,αποστροφή).Γιατί ανάλογα με τα κίνητρά του θα κινηθεί με παρόμοιο τρόπο όταν εκφράζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απόλυτα σύμφωνος σε όλα αυτά που λες, και επαυξάνω.
    Σε αυτό τραγούδι είναι πολύ κακή σε όλα,για τη παρατήρηση των συμφώνων,δε πιστεύω ότι γίνεται για καλλιτεχνικούς λόγους αλλά λόγω αδυναμίας της φωνής της και διευκόλυνση στο να βγάλει το τραγούδι.
    Δεν έχει καμιά σπουδαία φωνή πάντως και σε καλύτερες εκτελέσεις και έχω την εντύπωση και όχι τη βεβαιότητα καθώς δεν την έχω ακούσει ζωντανά πως δε έχει και την αίσθηση αυτών που τραγουδά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Περσέας
    φίλε μου, στην αρχαιότητα υπήρχαν προσωπεία διότι ο Λόγος ο θεατρικός θεωρούνταν επαρκής από μόνος του. Αν ο Αισχύλος έβλεπε τους σημερινούς ηθοποιούς να ουρλιάζουν, να κλαίνε και να οδύρονται ερμηνεύοντας τα κείμενά του, θα πάθαινε εγκεφαλικό.

    Στην συγκεκριμένη περίπτωση η Μόνικα είναι ΚΑΚΗ. Πάει να πιάσει ψηλές και νοιώθεις να κάνεις γυμνός τσουλήθρα πάνω στην κόψη ξυραφιού και να βάζεις κόντρα με το πουτσοκέφαλο. Αν έτσι το τραγουδούσε ο οποιοσδήποτε μη τραγουδιστής στο επάγγελμα σε μια παρέα θα έλεγα οκ. Αλλά αν είχα πληρώσει να ακούσω αυτό το πράγμα θα είχα σιχτιρίσει.

    Και επειδή από την αντίδραση σου διέκρινα λίγο πως πειράχτηκες, χαλάστηκες με τα αρνητικά σχόλια θα σου επισημάνω 2 πράγματα με την σοφία των αιώνων μου. Όταν μοιράζεσαι κάτι δημοσίως πρέπει να είσαι έτοιμος και για την κρίση των άλλων ιδικά όταν γίνεται καλοπροαίρετα όπως εδώ και όχι με κακεντρέχεια. Αν πάλι, κάτι είναι για την ψυχούλα σου τόσο όμορφο, αγνό και αγαπημένο για δικούς σου λόγους, τότε φύλαγε το από τα αδιάκριτα βλέμματα όσων από εμάς μπορούν να το δούν μόνο αντικειμενικά.

    Από τα άσπρα μου μαλλιά, ένα καλό καλό βράδυ.

    Υ.Γ: Περιμένω πόστ για τα χότ γκομενάκια της Σχολής σου. Έχεις αργήσει χαρακτηριστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δεν την ξέρω καν την κυρία μόνικα αλλά με συγκίνησε αυτό το τραγουδάκι, είχε κάτι το σπαρακτικό η φωνή της, νομίζω το ένιωσα αυτό που ήθελε να μου πει
    καλή βδομάδα Περσεάκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επίσης Μάλερ ήρθε η ώρα να σου πω ότι σ'αγαπώ
    ("νοιώθεις να κάνεις γυμνός τσουλήθρα πάνω στην κόψη ξυραφιού και να βάζεις κόντρα με το πουτσοκέφαλο")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. mahler
    δες αυτή είναι η άποψή μου για το πως τα βλέπω τα πράγματα και όταν ανέβαζα το τραγούδι αυτό είχα στο μυαλό μου επιχειρήματα και σίγουρα δεν το ανέβασα στο κουτουρού.Για να το λες έτσι,εσύ έχεις ένα συγκεκριμένο πρότυπο τέχνης στο μυαλό σου και εγώ ένα δικό μου διαφορετικό και πάλι καλά που είναι έτσι γιατί είναι καλό να υπάρχει διαφορετικότητα.Και που λες εσύ κατηγορείς τον αυθορμητισμό στην εκτέλεση,κάτι που εμένα με ξετρελαίνει(εντάξει δε λέμε να μη ξέρει ο/η τάδε που πατάει και που βρίσκεται)και επομένως είναι αδύνατον να ταυτίσουμε καλλιτεχνικά πρότυπα.Πάντως σε ευχαριστώ που λες την άποψή σου,την οποία ξέρεις ότι και εκτιμάω
    ΥΓ τα εν λόγω χοτ ποστ έρχονται σύντομα στις οθόνες μόλις...μαζέψω αντιπροσωπευτικό δείγμα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραίο κομμάτι!!! :) καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία λόγια, δεν ξέρω την Μόνικα...

    mahler76 "νοιώθεις να κάνεις γυμνός τσουλήθρα πάνω στην κόψη ξυραφιού και να βάζεις κόντρα με το πουτσοκέφαλο"
    χαχα έλεος βρε, με τα άσπρα μαλλια σου!!! χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ, πάντα μ'άρεσε να κάθομαι σε πάνελ και να κρίνω χαχαχαχαχα
    Κοίτα δεν πρόκειται για διαγωνισμό, δεν θα την κρίνω ούτε θα την συγκρίνω. Εγώ προσωπικά δεν θα καθόμουν να το άκουγα, όπως δεν θα ακουγα την Μποφίλιου άσχετο, γούστο είναι αυτό. Νομίζω όλοι ακούμε ότι μερικές νότες δεν τις πάτησε αλλά εντάξει μωρέ δεν είμαστε δα και στο Εξ φάχτορ.
    Ωραίοι στίχοι πάντως

    Και ούτε εγώ ξέρω ποια είναι η Μόνικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. όπου πρόκειται για ΕΡΜΗΝΕΙΑ, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μερικές άλλες ερμηνεύτριες (τραγουδίστριες) θα τα κατάφερναν τεχνικά καλύτερα για άλλους, ουσιαστικά καλύτερα για πολλούς. Αλλά η προτίμηση είναι υποκειμενικό στοιχείο...
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ταλεντάρα, αλλά δεν το αναγνώρισα το τραγούδι... Έχει τόσο ταλέντο στη σύνθεση, γιατί να μην κάνει μερικά μαθήματα φωνητικής; Πρέπει να δουλέψει το διάφραγμά της, και να γυμνάσει την ακατέργαστη (στ' αυτιά μου τουλάχιστον), φωνή της. Έχει ιδιαίτερο μέταλλο φωνής, αλλά θέλει δουλειά. Σαν μουσικός, και σαν μαθητής φωνητικής, αυτά έχω να επισημάνω.
    Τώρα, όσον αφορά την θεατρικότητα... Η θεατρικότητα περιλαμβάνει την έκφραση του προσώπου και τις κινήσεις, η Μελίνα, αν και δεν φάλτσαρε τόσο, όταν τραγουδούσε ήταν η Ίλια, ήταν η Στέλλα... Αφού εδώ λοιπόν, δεν έχουμε εικόνα, δεν μπορούμε να μιλάμε για θεατρικότητα και φυσικά, το φαλτσάρισμα δεν ισούται με έκφραση συναισθημάτων...! Η Μόνικα είναι μικρή για να βγάζει συναίσθημα, χωρίς να φαίνεται ότι φαλτσάρει, γιατί κακά τα ψέματα, αυτό έρχεται με τα προσωπικά μας βιώματα...
    Βέβαια, μιας και ο Χατζιδάκις ζούσε εκέινη την εποχή, και υπό την δική του καθοδήγηση τραγούδησε στο "Ποτέ την Κυριακή", η Μελίνα, πάει να πει ότι υπήρχε η "συγκατάθεση" του συνθέτη, ο οποίος, έχει τον πρώτο και κύριο λόγο πάνω στα έργα του. Αν ο Χατζιδάκης ήθελε τη Μελίνα να εκτελέσει κυριολεκτικά τα τραγούδια του, δεν θα έπεφτε σε κανέναν λόγος.
    Αλλά οι απόψεις διαφέρουν, και περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα... Προσωπικά, σαν μικρός μουσικός, δεν μ' αρέσει ο "βιασμός" της μελωδίας, ηχεί άσχημα στ' αυτιά μου.
    Μην με παρεξηγήσετε, λατρεύω την Μόνικα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή