Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

More happy than it can be


Αν δεν ήταν αυτή η  πάρα πολύ άσχημη συγκυρία για όλους μας ίσως να χαρακτήριζα  αυτή την περίοδο της ζωής μου ως μια από τις ομορφότερες.Μπορεί το πανεπιστήμιο να μην είναι κοινωνία αγγέλων και να καθρεφτίζει σε μεγάλο βαθμό άσχημα στοιχεία της ελληνικής νοοτροπίας,ωστόσο δεν παύει να μου αρέσει πάρα πολύ το αντικείμενο της σχολής μου(τα αρχαία και η θεατρολογία απλά τα σπάνε ),το Ρέθυμνο είναι μια πολύ ωραία πόλη(καμία σχέση με το Ηράκλειο και την Αθήνα)προσφέρει πάρα πολλές δραστηριότητες μέσω των πολιτιστικών ομάδων,και έχω γνωρίσει αρκετά άτομα τα οποία δείχνουν ξεφεύγουν από την νοοτροπία του ομοφοβικού που πιστεύει πως οι λοαδίτες θα τον φάνε .Αυτό για μένα αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία να αρχίζω σιγά σιγά και το κομινγκ αουτ και στην πραγματικότητα(με πολύ πολύ πολύ προσοχή πάντα)τώρα που ουσιαστικά έχω πιο πολλές δυνατότητες να διαλέξω εγώ τα άτομα που θα διαλέξω να ανοιχτώ.Άλλωστε έχει πολλή πλάκα αυτό το κυνηγητό κάνε μου αναπάντητη ή έχεις whats up(γιατί αν δεν έχεις whats up απλά αργά ή γρήγορα εξαναγκάζεσαι να κάνεις χαχαχαχαχαχα).Και που λέτε σε αυτή τη στιγμή ένας από τους στόχους μου είναι να βρω μια παρέα που δε θα έχω κάποιο κόμπλεξ αν τους πω ότι ο απέναντι είναι γλυκούλης .Τώρα που είπα γλυκούλης η φιλοσοφική και κυρίως το ΦΚΣ(φιλοσοφικών και κοινωνικών σπουδών) έχει κάτι ονειρεμένα τεκνά σκέτη κόλαση!Έτσι σιγά σιγά να καταρρίπτονται οι μύθοι ότι μόνο το Πολυτεχνείο έχει τα θεία τεκνα(τον τόνο βάλτε τον όπου θέλετε :p).Κάτω οι διακρίσεις των σχολών χαχαχαχα.
Τώρα όσο αφορά τα συναισθηματικά αυτά είναι λίγο περίεργα,σε μία κατάσταση λίγο stand by, θα μπορούσε να πει κανείς αλλά τι να πει κανείς ακόμα κι αν υπήρχε μια φόρμουλα για να λύνει τέτοια θέματα το όλο πράγμα θα έχανε ,αν όχι όλο, το μεγαλύτερο της νοστιμάδας του.Οπότε ευχαριστούμε τους επιστήμονες που αποφάσισαν να μην ασχοληθούν με τα δικά μας προβλήματα και μας αφήνουν να ταλαιπωρούμαστε τόσο γλυκά!

ΥΓ1 άντε άλλος ενας και θα γίνουν 100 οι αναγνώστες αυτού του ιστολογίου!!!
ΥΓ2 κάνει ψοφόκρυο ή είναι ιδέα μου?

28 σχόλια:

  1. euxomai pada etsi omorfa na nio8eis!!!! :) bravo! xairomai!! :) kali evdomada me to kalo apo aurio! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν δεν έχεις what's up είσαι χαμένος από χέρι!!!Χαχαχα!!!

    Η αλήθεια είναι μία:το Πολυτεχνείο έχει πολύ καλά τεμάχια!!!!
    Αλλά και στη σχολή μου παράπονο δεν έχουμε...
    Χαχαχα!:)

    Πάντα έτσι τέλεια να περνάς!!!
    Και όσο για τα γκομενοπροβλήματα...θα βρουν κι αυτά τη λύση τους!!!
    Εδώ άλλα κι άλλα λύνουμε!!!

    Καλή εβδομάδα!
    Σμουτς!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. P.S.:Όχι απλά ψοφόκρυο...;)
    (ελπίζω να με εννόησες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να περνας ομορφα...η κρητη ειναι ερωτας απλα!!!
    δεν κανει απλα κρυο!!!!το εχει ξεφτιλισει το θεμα ο καιρος!!!!
    καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @leviathan
    να σαι καλά!!!Καλή βδομάδα και σε σένα

    @sweety
    όντως ή whatsup ή δεν έχει άλλη επιλογή :p
    A αν δεν πεισθώ και πρακτικά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το πολυτεχνείο χαχαχαχαα

    Για όλα μπορεί κανείς να βρει λύση ;)
    υγ σε εννόησα τρτρτρτρτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να δοκιμάσεις,να δοκιμάσεις...
    Εγγύηση σε λέω!!!
    Χαχαχα!!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι; Στην Κρήτη δεν έχει πάντα καλοκαίρι;;;; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @christina

    ναι είναι πολύ όμορφη αλλά τώρα με αυτόν τον καιρό μας τα χαλάει

    @sweety

    χμ λέω να εμπιστευτώ την κρίση σου ;)

    koueen

    μέχρι πρόσφατα είχε σχεδόν όλο τον χρόνο αλλά τώρα απλά κάνει ψόφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι πάρα πολύ για σένα!
    Που περνάς όμορφα. Και να δεις ότι με τον καιρό θα γίνουν ακόμα καλύτερα τα πράγματα. Όσον αφορά το κομινγκ αουτ αν ήσουν στα Χανιά τα πράγματα θα ήταν ακόμα πιο εύκολα. Ευκολότατα θα έλεγα. Αλλά και το Ρέθυμνο είναι αρκετά ανοιχτόμυαλο σε τέτοια θέματα. Πάντως με προσοχή όπως λες και εσύ. Αλλά και με δυναμισμό ταυτόχρονα. Μια χαρά θα πάνε όλα, δεν σε φοβάμαι εσένα!

    Κάνει ψόφο; Δηλαδή θα χρειαστείτε και παλτό φέτος το χειμώνα; Απίστευτο μου φαίνεται. Όσα καταχείμωνα έχω κατέβει Χανιά μόνο μια χρονιά που είχε χιονίσει στην πόλη χρειάστηκα το παλτό μου. Όλες τις άλλες χρονιές τζάμπα το κουβάλαγα!

    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχα κάνει ψοφόκρυο ναι! Δεν είναι θέμα σχολής!!! Ομορφιά παντού υπάρχει! Κοίτα να βρεις κανένα γλυκό παιδί να είστε μια χαρά! :) Οι ομάδες αυτές οι πολιτιστικές είναι καλή επιλογή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ψόφο κάνει, οχι απλά κρύο!!!

    πως πάει η σχολη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και ψόφο κάνει, και δυο μέρες δεν έχει καράβι,απαγορευτικό με 9 μποφόρ,μια χαρά περνάμε!!
    Καλή τύχη με τα αισθηματικά..
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κανει τοσο κρυο που οι μυξες μας(γιατι ολοι ειμαστε κρυωμενοι) κανουν σταλακτιτες στα ρουθουνια μας!
    καλα να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα τι απίστευτη ερμηνεία σου σηκώνεται η τρίχα...η Τάνια εδώ είναι στα πολύ καλά της!!!
    Το Ρέθυμνο είναι υπέροχη πόλη...η παλιά πόλη και το ενετικό κάστρο απίστευτα ρομαντικά...για γλυκά παιδιά!!!
    Τυχερός δίπλα στη Θάλασσα!!!
    Την Καλημέρα μου!!!
    Όμορφη Βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. λοιπον αυτη η δικτατορια του what's up πρεπει καποια στιγμη να σταματησει. Ε δεν γινεται πια !! Εχει ισοβαθμιστει πια με το ''Πως σε λενε''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάνει ψωφόκρυο(τουλάχιστον στην Αθήνα) και είναι ωραία! Το Ρέθυμνο μαζί με τα Χανιά είναι τα ωραιότερα μέρη από όσα έχω πάει στην Κρήτη. Καλή συνέχεια και να βρεις την παρέα που θα μπορείς να εκφράζεσαι ελεύθερα και να σε καταλαβαίνουν. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα έρθω να συμφωνήσω με τον Βασίλη από πάνω. Δε φτάνει που αναγκαζόμαστε να έχουμε κινητό, πρέπει να το κάνουμε και what s up.

    Χαίρομαι που τα περνάς καλά. Στην παρουσα φάση έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα από πολλά άτομα τις παρέες σου. Αχ φοιτητική ζωή!

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κρήτη λεβεντομάνα...
    Αγαπώ Κρήτη, τα χαιρετίσματα μου. Να περνάς καλά! Αυτή είναι η μαγκιά, να διαλέξεις εσύ την παρέα σου και να νιώθεις καλά για να μην καταπιέζεις τον εαυτό σου!

    ΥΓ. Δεν θα γράψω μαντινάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Αθηνά
    σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αθηνά μου!!
    ναι σήμερα έβαλα και στις βαλίτσες μου το χοντρό παλτό μου.Άσε άσε πάνε οι τροπικοί χειμώνες στην κρήτη :p

    ηφαιστίωνας

    το θέμα είναι ότι ευτυχώς επέλεξα κάτι που μου άρεσε.Μακάρι

    @ρία

    καλά πάει.Τώρα σιγά σιγά αρχίζουμε να μπαίνουμε δυναμικά στο κλίμα της σχολής

    @φούλη

    αμάν πως και δεν σας έχει πάρει και το νησί μαζί ο αέρας ???
    ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @αιζεν

    χαχαχαχαχα καλό αυτό δεν το είχα σκεφτεί!!!να σαι καλά

    @καρκίνος

    όντως το τραγούδι είναι πάρα πολύ ωραίο

    @βασίλης

    ναι κάποτε θα πρέπει να σταματήσουμε με αυτή τη δικτατορία(βέβαια να σου πω την μικρή μου αμαρτία αυτό το δίκτυο έχω χαχαχα)

    @mr hubert

    και πίστεψε με όχι μόνο στην Αθήνα.Τουλάχιστον τώρα τελευταία πάει να φτιάξει κάπως το όλο πράγμα.Πάντως πράγματι είναι πολύ όμορφα στο Ρέθυμνο ειδικά στην παλιά πόλη!!
    Αν δεν εκφράζομαι ελεύθερα με τους φίλους μου τότε που?
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ναμναιρα

    ξεσηκωθείτε της γης η βονταφονίτες λοιπό και λοιποί.Δε θα σας κάνουν ότι θέλει μια ομάδα καρτοτηλεφώνων!!!

    ναι αυτή είναι μια από τις γλύκες που δεν έχουν άλλες φάσεις η φοιτητική ζωή

    @Ιθάκη μαν

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
    το τελευταίο ακούστηκε σαν απειλή ? :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή