Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Τοίχο-Τοίχο μη σε πετύχω

 
 Μπορεί η Εθνική να έχασε,έκανε όμως την προσπάθειά της και αυτό μετράει,τα απολαυστικά όμως σχόλια στο φβ κατά τη διάρκεια ή μετά τη αναμέτρηση μου χαρίσανε σπαρταριστές στιγμές γέλιου και τις οποίες θα θελα να μοιραστώ μαζί σας
1 Οοεε ΕΛΛΑΣ όλε όλε.. ΕΛΛΑΣ όλε όλε.. δεν σταματώ να τραγουδώ ΠΟΤΕ! ♥ δεν πειράζει ρε Είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και είμαστε περήφανοι και σε νίκες και σε ήττες ψηλά το κεφάλι δείξτε τον πολιτισμός μας εμείς υπήρξαμε πριν από κάθε άλλη φυλή όταν εμείς φορούσαμε μανδύες αυτοί φορούσανε προβιες.. όταν εμείς είχαμε ιστορία αυτοί δεν ξερανε να χρησιμοποιούν την φωτιά! Δεν θα μας μοιάσεται ποτέ! Γιατί δεν έχετε πολιτισμό ούτε ιστορία είστε μπασταρδοι! .!. Σεβασμός στην Ελλάδα! ♥ ΠΕΡΉΦΑΝΗ ΕΛΛΑΣ! ΠΕΡΉΦΑΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ! ♥
Τώρα πλέον βρήκα την απόδειξη ότι οι Γερμανοί από την αρχή της φυλής τους έχουνε ένα θέμα με τα δερμάτινα .Τώρα για το ποιος πρέπει να μοιάσει σε ποιον και ποιος έχει ιστορία και ποιος είναι ανιστόρητος,άσε καλύτερα μη σου  πω, παιδάκι μου,που να σε πικραίνω καλκαιριάτικα.Θα σε τσιμπήσει καμία τσούχτρα πάνω στον καημό σου και καημός εις διπλούν(εξαρτάται βέβαια πως τα βλέπει κανείς τα τσιμπήματα σε αυτή τη ζωή,οπότε βίτσια είναι αυτά) δε λέει και εμείς εδώ πέρα καθόλου δε το θέμε
2To 2004 η Ελλαδα πήρε το Euro και σήμερα πάει να πτωχεύσει,
Το 2008 η Ισπανία πήρε το Euro και σήμερα πάει να πτωχεύσει...
Να ευχηθούμε ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ! :)
Θ-Ε-Ι-Κ-Ο
3 ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ
  να πω και τι άλλο ή άσε θα μας κόψει η λογοκρισία
4“Και μου φωνάζουν ,“όλοι οι άνθρωποι πληγώνουν“..
Και τους λέω “μα δεν μπορεί” ....
Αυτήν εδώ μάλλον την πήρε η μπάλα
5Room69;-)
  Είναι αυτό που λέμε έχει μπερδέψει τα δωμάτια με τις στάσεις(των λεωφορείων καλέ) μάλλον
6Η πουτανα πάλι όρθια
Δε χρειάζεται να πω κάτι άλλο!Ο Μιχαλολιάκος βρέθηκε στο γιούρο και η καημένη Μέρκελ είδε και απόειδε απο τα πολλά εγέρθητι :Ρ
7Αχ ελλάδα μου.. 
(στους στίχους της καρδιάς μου απόψε χόρεψε)
8Γαμώ τα σπίτια σας γερμανοι
και μετά απορείτε πως βγήκανε τα transformers...

1 σχόλιο: