Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Διακοπές

Από σήμερα ξεκινάει και επίσημα το καλοκαίρι.Το πρώτο μου καλοκαίρι χωρίς σχολείο!!Σαν ψέμα μου ακούγεται...
Ξέρεις καμιά φορά έχω την εντύπωση ότι το πρωί θα ξυπνήσω και θα πάω σχολείο και θα κάτσω στο θρανίο και τα λοιπά
ή το άλλο το θεϊκό να μου έρχονται στο μυαλό κομμάτια απτα μαθήματα και να θυμάμαι πως ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ (πες μου γιατρέ μου είναι σοβαρή η κατάσταση μου?Μην ντραπείς)
Κακά τα ψέμματα θα μου λείψει το σχολείο γιατί είχε και αυτό την πλάκα και τον χαβαλέ του (Πάει αυτό ήταν το έχω παρεκτραπεί πλήρως).Ήταν μια εποχή που τα είχε όλα : γέλιο,όνειρα,απελπισίες,δάκρυα,αγάπη,κόντρες, πλάκες.Και όπως όλα που ζούμε όλα κάποτε φτάνουν στο τέλος τους και μπαίνουν στο κουτί των αναμνήσεων(καλά όχι και όλα).Πάει όμως πέρασε και σειρά έχει μια άλλη διαδρομή στη ζωή ,το πανεπιστήμιο(το πανεπιστήμιο δεν το ξέρει ακόμα αλλά ας μείνει στην ευτυχισμένη του άγνοια ακόμα)



Συγκεκριμένα σχέδια για το καλοκαίρι δεν έχω ακόμα αλλά θα περάσω όσο πιο καλά μπορώ :)
άντε ορίστε και μερικά ανεβαστικά τραγούδια






14 σχόλια:

  1. Αρχίζουν τα πιο δημιουργικά χρόνια της ζωής σου, σε όλους τους τομείς,από τις γνώσεις που μπορείς να αποκτήσεις και να μάθεις τη ζωή μέχρι τη συναισθηματική ωρίμανση σου...να εκμεταλλευτείς στο έπακρο!!!
    Καλό όμορφο, χωρίς έγνοιες (νέος ακόμα για αυτές)και με πολύ διασκέδαση καλοκαίρι σου εύχομαι!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι για σένα που τελείωσες το σχολείο.
    Προσωπικά το σιχαινόμουν και ποτέ δεν έχω αναπολήσει εκείνη την εποχή. Να σκεφτείς ούτε στα ριγιούνιον δεν πατάω, έστω και από περιέργεια να δω πόσο περισσότερο από εμένα έχουν ρυτιδιάσει οι συμμαθήτριές μου. (εγώ εννοείται ότι δεν έχω ούτε μια τόση δα ρυτιδούλα)
    Τώρα αρχίζουν τα όμορφα για σένα! Και κοίτα να τα χαρείς όσο πιο πολύ μπορείς. Και καλό καλοκαίρι. Που είμαι σίγουρη ότι θα είναι το καλύτερο που είχες ως τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ksesalwse me trela giati apo tou hronou tha sto gamaei i eksetastiki tou Septemvriou :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να περάσεις τέλεια το φετινό καλοκαίρι γιατί δεν είναι ένα οποιοδήποτε καλοκαίρι. Ξεσάλωσε, απλώσου στην αμμουδιά και κάνε ζωάρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βασικα περσεα,κοιτα να περασεις καλα που λεει κι ο μαλερ,γιατι απο του χρονου θα εχεις εξεταστικη τον ιουνιο-ιουλιο

    αλλα και τον σεπτεμβριο-οποτε θα διαβαζεις τον αυγουστο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @καρκίνος
    ευχαριστώ θα του δώσω να καταλάβει
    @Αθηνά
    καλά και εσύ γιατί δεν πας να σκάσουν και οι άλλες απτο κακό τους?
    @mahler
    καλά μέχρι να έρθει αυτή εξεταστική έχουμε μέλλον.Δηλαδή όλα τα επόμενα καλοκαίρια γιοκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. IDIKA AN EISAI KANA POLITEHNEIO GAMISE TA. (oups sorry gia ta bold). Ohi mwre kala tha einai alla ohi apo apopsi hronou. Afto einai to teleftaio kalokairi pou tha kaneis 3 mines edelws ksapla. Alla kai ta foititika kalokairia ehoun tis hares tous :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @koueen ευχαριστώ. αυτή είναι ζωή σαν πασάς ένα πράγμα
    @aizen τρομακτική ακούγεται αυτή η εξεταστική :p
    @mahler
    ωχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ καημένο γατάκι τι τραβάς και δεν το μαρτυράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ase pikra. i sholi mou twra anoikse meta to Pasha opote kana mina mathimata kai meta eksetastiki. Super mouhahahha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλά εσύ έχεις μέλλον ακόμα μέχρι να τελειώσεις....
    Αλλά απτην άλλη τζάμπα σάουνα ποιος στη χάρη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλό καλοκαίρι με ενδιαφέρουσες συναντήσεις κι εμπειρίες !
    πληρότητα ζωής !
    Ξενικός
    xenikos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή