Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Ε-Ε-Έρχονται

τι παθαίνει o μέσος μαθητής περιμένοντας τα αποτελέσματα που 'κάθε μέρα' έεερχονται


Λοιπόν τη δευτέρα βγαίνουν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών.Παρά την ένταση της αναμονής δεν έχω κανένα ιδιαίτερο άγχος. Ό,τι έχει γίνει έγινε.Βέβαια τώρα αν δε γράψω αυτό που περιμένω,ας είμαστε ειλικρινείς,θα μου κακοπέσει γιατί κατέβαλα αρκετά μεγάλη προσπάθεια.Απτήν άλλη όμως έχω την ικανοποίηση πως ό,τι μπορούσα να κάνω το έκανα.Άλλωστε η ζωή φροντίζει καθημερινά να μας δείχνει πως τα πτυχία δεν μετράνε τόσο όσο η μαχητικότητα και το ταμπεραμέντο(απτα τελευταία έχουμε λίγη έλλειψη :p).Αν περάσω στη σχολή που θέλω έχει καλώς αλλιώς θα δω τι θα κάνω αν θα ξαναδώσω ή αν θα διαλέξω κάποια άλλη σχολή που να μου αρέσει επίσης.
καλή επιτυχία σε όσους περιμένουν επίσης τα αποτελέσματα και καλή επιτυχία στην εξεταστική!!

Στο μεταξύ βρήκα ένα αποκλειστικό βίντεο απτά παιδικά χρόνια του aizen (χμφχμφ!!)




http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/16-06-11-sxetika-me-tin-anakoinosi-apotelesmaton-panellinion-eksetaseon-kai-me-tin-ypoboli-mixanografikon.html

19 σχόλια:

  1. eyxome ta kalitera !!!!
    kai na xereis i zwi den stamataei stis paneladikes :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, καλά τώρα, μπορεί να το παίζεις cool αλλά μάνα είμαι και τα καταλαβαίνω αυτά. Όλα θα πάνε καλά. Θα δεις. Dont panic!!! Ψυχραιμία, ψυχραιμία, dont panic!!! Stay cool!!!

    Μάλλον δεν τόχω να τον καθησυχάζω τον συνάνθρωπο, ε;

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία!

    Μπορεί να ακούγεται κλισέ και να μη σε καθησυχάζει καθόλου αλλά ό,τι είναι να γίνει θα γίνει και θα είναι και για καλό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ίμερος ευχαριστώ!Σίγουρα :)

    @Αθηνά

    δες αγωνία έχω και έχω προετοιμαστεί για όλα τα ενδεχόμενα.Δε με αφήνει αδιάφορο απλά προσπαθώ να μη με καταλάβει αυτό.breath in breath out breath in breathh aaaa phew ;)

    @koueen thx!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @περσέας

    Έτσι καλό μου.... Ανάσες , ανάσες...
    :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου καλά αποτελέσματα και ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @περσέας

    Μπράβο ρε Περσέα, απίστευτος είσαι! Το τι γέλιο έκανα με το γεννάααω... Καλά ακόμα γελάω.
    Καληνύχτα...
    κι ένα φιλί για το γέλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα το πω κυνικά: σπάνια πετυχαίνουμε στη ζωή με αυτό που έχουμε επιλέξει αρχικά, οπότε: θεώρησε ότι ΟΛΕΣ οι επιλογές είναι ανοιχτές κι ενδιαφέρουσες.
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλά αποτελέσματα μικρούληηηηη. Όσο για τις τραυματικές εμπειρίες του Aizen λογικό πως κατέληξε στην πορνεία χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αντε και του χρονου τετοιο καιρο να εχεις εξεταστικη στο πανεπιστημιο ευχομαι! Σαν εμας τωρα, να δεις τι γλυκα αυτου που ποθείς...

    φιλουμπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @turigr
    ευχαριστώ!

    @αθηνά

    α ρε αθηνά είσαι inspiration ;)

    @ξενικός

    έχω προετοιμαστεί ήδη για όλα τα πιθανά ενδεχόμενα

    @mahler

    ευχαριστώ :0
    αχ βάι κουκουβάι aizenakooooooo αχχχχχ γιατί επορνεύθης??

    @coula

    να το πάρω σαν ευχή αυτό τώρα :P
    ax βρε coula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλή επιτυχία! να είναι ο δρόμος σου γεμάτος ωραίες περιπέτειες!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή επιτυχία!
    Έχεις το σωστό attitude οπότε όλα καλά θα πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή επιτυχία στη Ζωή!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @act-HIV-ist

    μακάρι.Αφού τρέλανα τη μισή φαμίλια ησύχασα(για τους υπόλοιπους δεν ξέρω :P)

    @karkinos

    εκεί είναι το μεγάλο στοίχημα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Που είσαι παιδί μου;
    Είχαμε κανένα νέο;
    Κοίτα, μη φρικάρεις που ρωτάω αλλά δεν έχω άλλον να έδινε πανελλήνιες. Γι αυτό και το ενδιαφέρον.
    Ε, να πηγαίνω τώρα κι εγώ σιγά-σιγά...
    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ευχαριστώ για την έγνοια σου.Μόλις τώρα έκανα την ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή