Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ΓΥΡΙΣΑ

Μετά από την ΄εμπειρία' των Πανελληνίων επέστρεψα αν όχι δριμύτερος ,όπως συνηθίζουν να λένε, τουλάχιστον ολόκληρος.Τώρα μπορώ να κάνω όση ταβανοθεραπεία θέλω χωρίς ενοχές(καλά εννοείται χωρίς υπερβολές).Προς το παρόν γράφω ενδοσχολικές και έχω βάλει σε εφαρμογή τη δίαιτα των μετα των εξετάσεων όχι την από δευτέρα,τρίτη,τετάρτη...).Γιατί όσο και να λέμε ότι<εμένα μου αρέσει ο εαυτός όπως είναι> όταν ερχόμαστε πρόσωπο με πρόσωπο με πρόσωπο με τη ζυγαριά και εκείνη σε πληροφορεί ότι ενώ εσύ διάβαζες ήρθαν για να σου κάνουν παρέα 5-6 κιλά.Έτσι γιατί σε πεθύμησαν και για να μην αισθάνεσαι μόνος εσύ δε πετάς και από χαρά(βέβαια υπάρχουν μερικοί αναρχοκομμουνιστές που διαδίδουν ότι αν θες παρέα με το διάβασμα καλύτερα ένα ωραίο τεκνό σαν και αυτό εδώ

παρά επιπλέον κιλά αλλά αυτά είναι κακιασμέεεεενες φήμες σαν και αυτές για το δραχμονήσι

Λοιπόν που λέτε απτόν προηγούμενο μήνα μέχρι και σήμερα το ίντερνετ στο σπίτι είχε ένα μικρό(διόρθωση μεγάλο) πρόβλημα και δεν έμπαινε ΚΑΘΟΛΟΥ.Τι παρακάλια τι τάματα για καινούργιο επεξεργαστή τι προεκλογικές υποσχέσεις για περισσότερο ρεύμα ακόμα και σε περιόδους μεγάλης διακοπής.Ο υπολογιστής μου τίποτα ακάθεκτος και χαλαρός μου έκανε τα δικά του συλλαλητήρια εμποδίζοντας την πρόσβασή μου στο ίντερνετ.

Αφού λοιπόν η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο φωνάξαμε τους τεχνικούς του ΟΤΕ να τον φτιάξουνε.Μπορεί να (μην) το γνωρίζατε αλλά ο ΟΤΕ έχει φαίνεται ένα έθιμο που το διατηρεί μετά ζήλου μαζί με το υπόλοιπο δημόσιο.Ο πελάτης ναι μεν έχει δίκιο ΩΣΤΟΣΟ αν ο πελάτης δεν τραβήξει      
μια βδομάδα ταλαιπωρία το όλο πράγμα δεν έχει κανένα νόημα.Έτσι και στην περίπτωση τη δική μου το έθιμο διατηρήθηκε στο ακέραιο διαψεύδοντας τους παλαιότερους ότι οι νέοι δε διατηρούν τις παραδόσεις.

Έλα όμως που εγώ έπαθα νευρικό sleep disorder μέχρι να έρθει ο παντέρμος ο  τεχνικός.Έπεφτα για ύπνο και εκεί που πήγαινα να κλείσω τα μάτια μου σκέφτομαι
<Θα έρθει?>
θα έρθει λέω από μέσα μου και γυρίζω πλευρό
<Και αν δεν έρθει?>
<Έλα σιγά θα έρθει αφού το είπε>
<Και αν μας κορόιδευε τόσο καιρό?>ξανανοίγω το μάτι
ξαναγυρνάω πλευρό
επαναλαμβάνοντας την όλη διαδικασία ξανά και ξανά
Και εκεί διαπιστώνω για πολλοστή φορά πως η κΑκρίτα είχε δίκιο όταν έλεγε πως μπορεί στην  Ελλάδα να σνομπάρονται τα τεχνικά επαγγέλματα αλλά όταν χαλάσει η βρύση ή σαν την περίπτωσή μου το ίντερνετ τότε το φυλλοκάρδι μας τρέμει για το αν θα φτάσουν έγκαιρα προτού το σπίτι κάποιας μορφωμένης πλην άσχετης με τα τεχνικά ζητήματα ελληνικής οικογένειας μετατραπεί σε έναν εξαιρετικού κάλλους υδροβιότοπο.

Έτσι λοιπόν παρατηρείται το εξής γεγονός στην Ελλάδα

Ελληνίδα νοικοκυρά:αχ και πότε θα έρθει αυτός ο τεχνίτης για τη βρύση.Α ρε τάκη γιατί μου έχεις αργήσει τόσο?Εγώ που σε πίστεψα,εγώ που σε αγάπησα και όλη τη ζωή μου χαράμισα?Αχ αχ.Ου να μου χαθείς ξεδιάντροπε που κάθομαι και σε περιμένω εγώ που στα νιάτα μου τόσο και τόσοι μου 'ταζαν τον ουρανό με τα άστρα.Μη μη δεν το εννοούσα τάκη γύρνα πίσω.τάκη?΄ΤΑΚΗ?ΑΧ τάκη τάκη

βάσιμες πηγές μου μου λένε ότι η συγκεκριμένη κυρία βρίσκεται πλέον έγκλειστη σε ίδρυμα (σε αυτά που δωρίζουν κάτι ωραία αμάνικα πουκάμισα) κάτω από την αυστηρή εποπτεία ψυχιάτρων

Αυτά επομένως μας κάνουν ο Τάκης και όλοι Τάκηδες της Ελλάδας .Γιατί μπορεί να λένε πολλοί Έλληνες ότι δεν τους χρειάζονται αλλά μόλις εμφανιστεί ανάγκη τσουπ χρυσός γίνεται ο Τάκης

Αλλά άμα έρθει το Γιωργάκι και πει στην μαμά ότι θέλει να γίνει υδραυλικός τότε το Γιωργάκι θα γίνει ή μετανάστης στο deutschland ή κορν μπιφ
Συγγνώμη αλλά αυτό δεν είναι κομμάτι κουφό?'H το να γίνονται οι εξετάσεις αυτοσκοπός?λέω μήπως...
Καλό μήνα και Καλό καλοκαίρι

9 σχόλια:

  1. καλο καλοκαιρι και καλως επεστρεψες!
    πως πηγε?
    και που θες να περασεις?
    και μη μου λες για υδραυλικους κανω συνειρμους με γκει τσοντες :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θέλω να πιστέψω καλά αν και πέσανε κάπως τσιμπημένα θέματα για νομική λέω αλλά η νεκροψία θα πει την τελική απόφαση :P
    ποτέ δεν φανταζόμουν ότι ένας υδραυλικός θα ανέβαζε τη λίμπιντο χαχαχα βέβαια τώρα που το λες δεν είναι λίγο υπερβολικά μεγάλο το γαλλικό κλειδί? xd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν υπαρχει 'υπερβολικα μεγαλο'...
    οπως και στο χρημα,ετσι και στα γαλλικα κλειδια,το μετρο δε χρειαζεται...you can never have too much...
    νομικη ε?χμμ..
    εμενα με πιεζε η μανα μου αλλα δε την ακουσα,αφου ηθελα ψυχολογια!:P
    αφου σ'αρεσει καλα ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βασικά αυτό που μετράει είναι ο τρόπος χρήσης(καλά τι καθόμαστε και λέμε χ-χ).
    το θέμα είναι να κάνει κανείς αυτό που θεωρεί σωστό.Έτοιμες συνταγές δεν υπάρχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα, ας μη μιλάμε για κιλά. Είναι μια πονεμένη ιστορία. Επίσης ας μην μιλάμε για υδραυλικούς. Πέντε μέρες στάζει η βρύση. Μέχρι και ότι θα του δώσω το τηλέφωνο της φίλης μου της δίμετρης της ξανθιάς του έταξα. Το απόλυτο τίποτα. Όσο τον είδες εσύ άλλο τόσο τον είδα κι εγώ.
    Πάντως καλά τα λες! Ο τρόπος χρήσης είναι αυτό που μετράει.
    Καλά αποτελέσματα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οκ θα το έχω στα υπόψη
    σχετικά με τον υδραυλικό μήπως είναι γκέι ή μήπως του αρέσουν τα πιο μαυριδερά?γιατί 2μετρη και ξανθιά ε όσο να ναι δεν περνά και απαρατήρητη(και για υψομετρικούς και για άλλους λόγους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά, ούτε που μου είχε περάσει από το μυαλό. Λες να του τάζω τόσες μέρες λάθος άτομο; Αύριο θα δοκιμάσω να τον δελεάσω με το τηλέφωνο του ωραιότερου φίλου μου. Θα δείξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανυπομονώ κι εγώ για την επερχόμενη ταβανοθεραπεία!:P
    Επίσης κι εγώ απ'τα Χριστούγεννα πήρα 5 κιλά αλλα δόξα το Θεό έχω χάσει τα 3 μέχρι στιγμής!:)
    Όσο για τον ΟΤΕ απλα ειναι αυτονόητη η ταλαιπωρία!!
    Εμάς είχαν κοπεί όλες οι τηλεφωνικές γραμμές τις γειτονιάς(που σημαίνει ότι δεν είχαμε και ίντερνετ) για 2 βδομάδες και απ'την πρώτη κιόλας μέρα μας έλεγαν ότι την επόμενη θα έχει λυθεί το πρόβλημα!
    Τι να πεις... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή