Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Κλαίω :)

βλέποντας τα κουλά στο σάιτ

αυτές τις μέρες κοιτάζω διάφορα site γνωριμιών  (λέγε με zoosk ή όπως θέλεις).Αυτά που είδα με πιάσανε απροετοίμαστο.Βλέπετε οι γονείς μου καλοί,χρυσοί αλλά δεν με είχαν προειδοποιήσει για τρία πράγματα:τα μοντέλα,τα περιστέρια και την μαλακία(τη νοητική όχι την άλλη).Έτσι λοιπόν ενω χαιρόμουν οφθαλμόλουτρο αρχίζω να κοιτάω τα προφίλ από περιέργεια μιας και που προς το παρόν θα μείνω μόνο στο watching από αυτό τον τομέα.Έλα που μετά το χάρμα ματιών ήρθε το βγάλμα ματιών
ιδού τα best of(ελαφρώς παραλλαγμένα για ευνόητους λόγους) 


1 ,bottom,top,musc και άλλα τινά
2Ερωτικά είμαι μόνο παθητικός, ΣΕ ΚΑΜΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΗΛΥΠΡΕΠΗΣ, έχω συμπεριφορά Αρσενική.
άντρα σοβαρό
3τριχοφυεια και οι θυληπρεπεια με χαλα
4αν ο άλλος δεν είναι αρρενωπός όπως και εγώ
5ΚΥΛΑ ΑΡΕΝΟΠΩ ΑΓΟΡΑΚΙ ΣΟΒΑΡΟ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΘΥΤΙΚΟ ΑΤΡΥΧΟΣ ΟΧΙ ΘΥΛΗΠΡΕΠΗΣ  
6εμφανησιμο διοτι αλλιως δεν μπορω να βρω καποιον οπως εγω.

7 ....είμαι καθαρός....σχέση χωρίς προφυλάξεις
Ξεπερνώντας το αρχικό σοκ προχώρησα σε κάποιες γενικές παρατηρήσεις


1Παρά το ότι κάναμε 150 ώρες τη βδομάδα στο σχολείο φιλολογικά μαθήματα βλέπω την ορθογραφία δεν την έχουμε εεεε?
2Μια μειονότητα είναι δυνατόν να αλληλοβγάζει τα ματάκια της
3και φαρμακερό αν οι ξένοι γνώριζαν αυτά θα άλλαζαν άρδην τη γνώμη για μας και θα μας έβαζαν στον πάτο της μόνης λίστας που είμαστε στο top10


Επιμέρους σχολιασμός 
1its all greek to me -.- Βρε παιδί μου βρε χρυσό μου αγόρι μίλα ελληνικά να καταλαβαινόμαστε γιατί με τα συνθήματα και τα παρασυνθήματα δεν το έχω.Άσε δε που μπορείς να το πεις απλούστερα σε θέλω έτσι γιουβέτσι κοκορέτσι.Εκτός και αν μεγάλωσες στο england και δεν ξέρεις να το πεις στα greek (αφού όμως μεγάλωσες το england γιατί δεν έμεινες εκεί για να κάνεις τη ζωή σου).Αλλιώς άσε τους ειδικούς όρους για την επιστήμη και πιάσε τα ελληνικά να συνενοούμαστε


2Α οβερ.
Β παιδί μου δεν γράφεις τηλεγράφημα, γίνε πιο περιγραφικός πλιιιιιιιζζζζ παρακαλώ πολύ
Γ βλέπε 3


3,4,5 Εντάξει δεκτό ότι δεν σου αρέσει κάποια κατηγορία ατόμων.Ούτε εμένα μου αρέσουν κάποιες κατηγορίες από σεξουαλική άποψη αλλά δεν βγάζω την ντουντούκα να λέω ' όλοι οι χ είναι ξενέρωτοι.Και αυτό γιατί  πρώτον στον υπόλοιπο κόσμο είναι παγερά αδιάφορο το τι τρως και τι όχι στην κρεβατοκάμαρα σου.Και δεύτερον σε περίπτωση που το ξεχνάς δεν αγοράζεις κρέας.Πίσω απτά προφίλ είθισται να βρίσκονται άνθρωποι οι οποίοι έχουν αξιοπρέπεια και συναισθήματα.Μην εκπλήσσεσαι babe its far beyond true.Ακόμα μπορεί να θεωρείς τον εαυτό σου αρρενωπό αλλά για κάποιον άλλον να είσαι λυγερή ιτιά.Με άλλα λόγια θα λουστείς αυτά που κοροϊδεύεις κύριος.Σκέψου το και αλλιώς: θα έβγαινες ποτέ να πεις σε κάποιν/α ότι τον/την θεωρείς ένα μάτσο χάλια.Θα φας ξύλο 1000% ακόμη και αν ο άλλος είναι όντως κακάσχημος(από μένα τουλάχιστον).


6 Μετριοφροσύνη και συντακτικό απλά περισσεύουν


7 φίλε μου το ότι λες ότι είσαι καθαρός δεν μου εξασφαλίζει πως όντως είσαι και αντίστροφα.Επιπλέον δεν ξέρω αν ξέρεις αλλά ορισμένα ΣΜΝ δεν μεταδίδονται μόνο με την σεξουαλική επαφή (βλ έρπητας με χρήση κοινών σκευών) οπότε και αν δεχτούμε ότι αυτά ισχύουν δεν σου εξασφαλίζουν ότι δε θα κολλήσεις.Άσε δε που ξέρω εγώ ότι δε θα έχεις και άλλη σχέση με άλλον  ''καθαρό''


Είχε και άλλα έτσι ωραία αλλά δε θα μου έφτανα 15 αναρτήσεις.Λέω να τα αφήσω στη δημιουργική φαντασία σας.



15 σχόλια:

  1. LOL!
    Το πόσο χαίρομαι που δεν μπαίνω πια στα dating sites δεν το φαντάζεσαι!

    Τόσο κόμπλεξ, ανασφάλεια και εσωτερικευμένη ομοφοβία μαζεμένα δεν βρίσκεις πουθενά αλλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι του φανεί του λολοστεφανή,γενικά πολύ δήθενια και ψέμα μέσα στο νετ...


    πφφφ και εδώ λεκτική επαλήθευση;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @act-HIV-ist
    τυχερός είσαι.Για πολλούς όμως ομοφυλόφιλους αυτά τα σάιτ είναι μονόδρομος.

    @Φούλη

    η κοινότητα του διαδικτύου αποτελείται από ανθρώπους και όπως στην πραγματικότητα υπάρχουν άνθρωποι κομμάτι κομπλεξικοί..Όσον αφορά την lgtb κοινότητα τέτοια φαινόμενα είναι απόρροια της ομοφοβικής καταπίεσης που αντιμετωπίζουμε στο στενό κοινωνικό περιβάλλον.Από ένα σημείο όμως και μετά πολλοί αν και αποκτούν την ανεξαρτησία τους εσωτερικεύουν αυτές τις συμπεριφορές άλλοτε συνειδητά άλλοτε ασυνείδητα.Το αποτέλεσμα είναι τα μέλη της lgtb κοινότητας να αλληλοτσακώνονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άσε θα μπορούσα να γράψω διδακτορικό για την μαλακία των αδερφών στα συγκεκριμένα σάϊτ και για το πόσο έχουν φάει σκάλωμα με το να ενσωματωθούν στην κενονοία που έχουν επιδοθεί σε "κυνήγι μαγισσών" για την θηλυπρέπεια βγάζοντας τον κομπλεξισμό τους. Α επίσης οι κατά gaydar άντρες δεν την έχουν ποτέ μικρότερη από 18 πόντους απλά τα πουλιά τους είναι ντροπαλά και μαζεύουν λίγο από κοντά χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα ειπε ο mahler παραπανω!
    Ουτε καν το σκεφτομαι για σαϊτ με γνωριμιες... Υπαρχει κοσμος που ακομα και οταν σου μιλαει και σε κοιταζει στα ματια σε κοροϊδευει και λεει ψεματα, τωρα μεσω σαϊτς.... χανει η μανα το παιδι και το παιδι τη μανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ξεχασα... η φωτο με τη γατουλα φοβερη πλακα. Ψαχνει μεσω google με τα πισω ποδια και με τα μπροστινα ετοιμη ν' αρπαξει οτι της γυαλισει το ματι... χα-χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @mahler 76
    τον βλέπω από τώρα τον τίτλο ή η .
    Άμα κολλήσει το μυαλό του ανθρώπου σε μικρότητες ...
    Κενονοία(κενός+νους) ή κοινωνία?
    rofling!!!Δηλαδή τους τα κονταίνει η οθόνη όπως τους παχαίνει ορισμένους(λέμε τώρα)

    @ephemeron
    δυστυχώς έτσι είναι όπως τα λες αλλά όταν είσαι στην επαρχία αποτελεί μονόδρομος.Καλά αυτή η φώτο είναι όλα τα λεφτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σου Περσέα! Είχα ραντεβού με τη Μαρίνα Ζέας εδώ αλλά με έστησε μάλλον. Θα επανέλθω!!!!!!!!!Α, μην το ξεχάσω, ευχαριστούμε που μας εξήγησες γιατί στης Αθηνάς όποτε ρωτάμε μας βρίζει!!!!! Νεύρα αυτή η γυναίκα, πολλά νεύρα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έλα ρε Μπούμπα δεν σε πρόλαβα; Τεσπα.
    Περσέα μου, παλικάρι μου μακρυά από αυτά τα πράματα του διαβόλου. Έχει καεί κολλητός μου πολύ άσχημα λέμε. Α και ότι το μακραίνει το πουλί η οθόνη ναι και όμως το μακαραίνει!!!!
    Αιντε πάω τώρα να ψάξω για το Μπούμπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ολοι μίστερ τέλειοι. Αστα να πάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοίτα, έθιξες ένα θέμα για την επαρχία και θεωρώ ότι σ' αυτό δεν έχεις άδικο. Είναι πολύ ασφυκτικά και δεν σε παίρνει για γνωριμίες στην επαρχία. Η αλήθεια είναι πως τη φοβάμαι λίγο αυτή την ιστορία και τρέμω για ένα φιλαράκι κάθε φορά που κλείνει τελικά κάποιο ραντεβού. Εκείνος μου λέει ότι: "Τους ίδιους ενδοιασμούς που έχω εγώ να είσαι σίγουρη ότι τους έχει κι ο άλλος". Δεν ξέρω μπορεί να έχει και δίκιο. Όπως και να έχει θέλει να είναι κανείς ιδιαίτερα προσεκτικός.

    Και τώρα θα μου επιτρέψεις Περσέα μου να πω δυο πραγματάκια στους Ζέας, Μπούμπα. Σου υπόσχομαι ότι δεν θα ρίξω το επίπεδο. Δεν θα τους βρίσω!

    @dmpoumpa+Μαρίνα Ζέας

    Καλά #%$ *&^#(*(*& και $%%%%#& μη $**& δεν μπορούσατε να με περιμένετε κι εμένα; Που θα σας ψάχνω βραδιάτικα. Αίσχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @mahler
    α τώρα κατάλαβα γιατί μου σβήνονται τα σχόλια
    λοιπόν οι τίτλοι που έλεγα πιο πάνω ήταν το αποχετευτικό σύστημα στο gradar ή εφαρμογές κβαντικής μαλακικής

    @dmpoumpa
    χνιαρ χνιαρ καλώς ήρθατε.Αθηνούλα μου μην μασάς!!

    @Μαρίνα Ζέας

    άσε τα έχω χάσει με το τι μακραίνει και τι κονταίνει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @bear
    νομίζουν ότι το έχουν και ζητάνε τον ουρανό με τα άστρα ...να άξιζαν τουλάχιστον τον κόπο

    @Αθηνά

    στο πρώτο ραντεβού και δη αν κλείνεται μέσω διαδικτύου πάντα έχεις το άγχος τι κουμάς θα είναι ο άλλος.Απλά κάποιοι το παρακάνουν ήδη πριν καλά καλά τους δεις οπότε καταλαβαίνεις ότι το παιδί δεν τραβάει
    Ελεύθερα αρκεί να μην γίνεται κακοπροαίρετα.Ο μύλος μας όλα τα σχόλια αλέθει ;)
    ps η ανάρτηση σου απλά δεν παίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελικά στο ζου μόνο εγώ έμπαινα και έπαιζα μπιλιάρδο, όλοι οι άλλοι ξεμπουρδελευόσαντε! Καλά το είχα υποψιαστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαχαχα
    τι να κάνουμε δεν είμαστε όλοι παναγίες.Το μπουρδελεύουμε ολίγον το παστοκύδωνο (άσχετο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή