Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

phew...

Σήμερα πήραμε τα αποτελέσματα.Στη λογοτεχνία και στην έκθεση έπαθα ένα μικρό βατερλό (γύρω στο 13,5 και 14,5 αντίστοιχα) αλλά δεν ήταν κάτι και το τόσο αναπάντεχο μιας και απτήν μια με την λογοτεχνία είχαμε εξαρχής μέτριες σχέσεις και έκανα μια πατάτα ολκής σε μια άσκηση που έπαιρνε γύρω στις 3μ απτήν άλλη όταν έγραφα έκθεση έπαθα μια κρίση πανικού  και εκεί που ήταν να γράψω έναν καλό βαθμό πήρα απτό τρίτο το μακρύτερο.Πάντως δεν έχει κανένα νόημα να μουτζώνομαι εκ των υστέρων.Το μόνο που χρειαζόταν και που στην τελική έκανα ήταν να κάνω την κριτική μου για το τι λάθη έκανα και έχασα χαζά τόσες μονάδες.

Ευτυχώς έγραψα πολύ καλά στα υπόλοιπα μαθήματα με αποτέλεσμα να μαζέψω γύρω στα 17,9.Επομένως αν και στην αρχή έπαθα ένα μικρό σοκ μετά συνήλθα και ένιωσα ικανοποιημένος ότι  με τα φετινά δεδομένα μπορώ να περάσω σε όποια σχολή (σχολή όχι πόλη) θέλω και ότι δε θα ξανάκανω δεύτερη χρονιά τα ίδια πράγματα.Το μόνο που μένει τώρα είναι να κάτσω να σκεφτώ σοβαρά αυτές τις μέρες ποιες σχολές πρέπει να δηλώσω.Και όταν λέω πρέπει εννοώ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ,για κανέναν άλλο.Ούτε για το πρεστίζ ούτε για τα μόρια ούτε γιατί εκεί θα βρω δουλειά και λεφτά και τα λοιπά και τα λοιπά .


Άσχετο χθες πήγα με τους φίλους μου μια (μαραθωνο)βόλτα .Τα πόδια μου ακόμα με πονάνε αλλά είδα κάτι technos out there ;).Το ευχαριστήθηκε η ψυχούλα ....εμ τα ματάκια μου


keep smiling




21 σχόλια:

  1. Τώρα αν κατάλαβα καλά εσύ έχεις περάσει κάπου αλλά δεν ξέρεις που. Δηλαδή έχεις περάσει σε πολλές σχολές. Καλά πόσο άσχετη μπορεί να είμαι με το θέμα; Δηλαδή εγώ τώρα να ανέβω στο γραφείο και να ουρλιάζω πέρασε ο Περσέας, πέρασε ο Περσέας;
    Παρακαλώ να μου το διευκρινήσεις μην ξεσηκώσω τζάμπα όλη τη γειτονιά!
    Αυτό που ζητάω είναι ένα απλό "πέρασα" ή "δεν πέρασα". Ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νομική θα περάσω μάλλον γιατί θα πέσουν οι βάσεις.Αλλά και πάλι χρειάζεσαι αφορμή αθηνούλα για να τα κάνεις όλα δις μαδιάμ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιούουουουπιιιιιιιι!!!!!!!!
    That's my boy!!!!!!!!!!!!!!
    Εννοείται ότι χρειάζομαι αφορμή.
    Πάντα πρέπει να έχει κάποιος κάποιο άλλοθι!
    Εύγε Περσέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όοοοχι "άλλοθι" δεν είναι η σωστή λέξη. Αλλά δεν έχει και τόση σημασία!
    Anyway, καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προς την Αθηνά. Εδώ είσαι εσύ; Ετσι εξηγούνται ολα!!!! Παίρνεις τις ρούγες και πιάνεις τη κουβεντα αντί να κανεις καμμιά ανάρτηση; Τεσπα έχει χαρά το παιδί που πέρασε, μην αρχίσω τη γρίνια.

    Προς τον Περσέα. Τα θερμά μου συχαρητήρια Περσέα, και εις ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Αθηνά

    κάτι σαν βόμβα ένα πράγμα

    Μαρίνα Ζεας
    ευχαριστώ και καλώς σε βρήκα.Όσο για την Αθηνά αναλαμβάνω την ευθύνη για την αραίωση των αναρτήσεων της (τι είπα πάλι το ψώνιο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Περσέα!

    Κάπου εδώ συνήθως ξεκινάνε τα καλύτερα (ίσως και από τα πιο σημαντικά χρόνια) για τους περισσότερους, οπότε τουλάχιστον κάνε τη σωστή επιλογή για εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο αγόρι μου. Και η νομική μια χαρά είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια!!!κι εγώ περίπου 17900 είχα βγάλει....μια χαρά σε βρίσκω (για θεωρητική που είσαι από ότι κατάλαβα), μπορείς να περάσεις σε πολλές και καλές σχολές....και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @wip
    ευχαριστώ.Αλήθεια γιατί έχεις σταματήσει με τις αναρτήσεις σου?περιμένω συνέχεια γιατί ήταν ενδιαφέρον το ιστολόγιο σου

    @bear

    ευχαριστώ.Σίγουρα απλά πρώτα θέλω να σκεφτώ τι θέλω εγώ

    gi..orgio

    ευχαριστώ.Και φέτος που έγινε χαράτσι με τις βαθμολογίες θα είναι εύκολο να περάσω σε όποια σχολή μου αρέσει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @περσέας

    Μήπως να τη σκεφτείς σοβαρά τη Νομική; Μια χαρά με υπερασπίστηκες στη Ζέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Περσέα!!!

    για την καλύτερη σου επιλογή εύχομαι και'γω τα καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Αθηνά



    @Alks
    ευχαριστώ!!

    mahler76
    thank you gatoni :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ουπς αθηνά κατά λάθος έσβησα το σχόλιο.Τι να σου πω ξυπνάς το δικηγόρο μέσα μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για τη Λογοτεχνία με απογοητεύεις, βρήκα τα θέματα ευφυέστατα και σύγχρονα...για την έκθεση..τι να πω και αυτοί που διαβάζουν δε νομίζω πως μπορούν να καταλάβουν και να διορθώσουν ένα δοκίμιο...παρόλα ταύτα συγχαρητήρια θερμά και έξυπνη συμπλήρωση μηχανογραφικού...Και επίσημα πλέον καλή ξεκούραση και καλές διακοπές!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @karkinos7
    ευχαριστώ.Και εγώ απογοητεύτηκα στην αρχή για την έκθεση και τη λογοτεχνία γιατί για την καμία δεν περίμενα να γράψω τόσο χαμηλά σε αυτά τα μαθήματα (ένα θα σου πω όταν τα είδα τα θέματα μετά τις πανελλήνιες μέσα μου μουτζονόμουν στη λογοτεχνία για τις βλακείες που έκανα).Αλλά ότι έγινε έγινε και δυστυχώς ή ευτυχώς δεν αλλάζει.Το στοίχημα για μένα είναι να διορθώσω αυτά που έκανα λάθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νομική ε...? Ώστε είσαι της φιλολογίας και των αρχαίων. Μια χαρά, θα σε προσλάβω αντικαταστάτη του κοντρόλ μου να παίρνεις τα πάνω πάνω χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τελικά δήλωσα φιλολογία.Οπότε η πρόταση για συνεργασία με τον κΑμετικλάνο δεν ισχύει..κρίμααα xd

    ΑπάντησηΔιαγραφή